ساخت کمپ مدیریتی

ساخت کمپ مدیریتی

کاربری این کانکس همان طور که نام آن مشخص یک فضای اداری است ولی ما می‌توانیم در این خصوص ساعت‌ها بحث کنیم. زیرا دلایل خاصی باعث می‌شود که توجه خریداران را به خود جلب کند.

این کانکس یک فضای اداری بسیار مجهز است که دلیل اصلی آن ایجاد فضای اضافی در محیط ساختمان‌های اداری، یا ایجاد فضای موقت و یا نداشتن فضای کافی و فراهم نبودن شرایط ساخت دفتر مدیریتی باشد.

شرکت زوبینکو (زوبین نصب سپاهان ) آماده ارائه خدمات نصب عایقهای سرد و گرم و سازه های فلزی سبک و سنگین برای شرکتها و پروژه های نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی می باشد

یکی از دغدغه های کارفرمایان برای پروژه های بزرگ هزینه های بالای سرویس کارگران و همچنین کاهش بازدهی کارگران در طول مدت پروژه به دلیل خستگی ایجاد شده در رفت و آمد است . معمولا برای حل مشکل اسکان کارگران از ساختمان های پیش ساخته با امکانات کامل رفاهی استفاده میشود . کمپ های کارگری با توجه به تعداد نفرات و آپشن هایی که دارد در اندازه ها و طرح های متفاوتی تولید و در محل پروژه نصب و مونتاژ میشود . عمر این کمپ ها بالا بوده و قابلیت استفاده چند باره را دارا میباشد .

انواع کانکس مدیریتی

کانکس مدیریتی انواع بسیاری دارند ولی اصولاً این نوع کانکس باید به لحاظ بصری از زیبایی خاصی برخوردار باشد. همانظور که از نام این کانکس پیداست جهت کاربری مدیران و مهندسان و یا مدیر عامل پرژه‌ها و یا کارخانجات می‌باشد.

از این رو به انواع لوکس و لاکچری، کانکس تمام  شیشه‌ای، کانکس کامپوزیت و کانکس ترموود و کانکس سایدینگ طرح کانادایی  تقسیم می شوند که خریداران با توجه به نیاز مجموعه خود یکی از آن ها را بر می گزینند.

 

کاربرد کانکس مدیریتی

در این کانکس از مواد و مصالح حساس تری نسبت به کانکس‌هایی که به صورت کارگاهی تولید می‌شوند استفاده می‌شود. به همین دلیل در مکان‌هایی که امکان افتادن مصالح روی کانکس است و یا مستقیما در کنار عملیات این چنینی می‌باشد نصب کانکس ریسک می‌باشد.

 

مشخصات فنی ساخت کمپ مدیریتی

باید برای یک دفتر کار یک مجموعه نیاز به اتاق‌ها و بخش‌های زیادی مثل اتاق جلسه، آبدارخانه، فضای منشی و انتظار، لابی ورودی، اتاق بایگانی اسناد و در آخر اتاق مدیریت را باید در نظر گرفت که تمام این قسمت‌ها لازم نیست و هر مجموعه بخش‌هایی که دارد را نسبت به نیاز خود تهیه کند.

کارشناسان کانکس کاراد سازه برای راهنمایی بهتر خریداران مشاوره می‌دهند تا مشتریان بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند.

سه لایه عایق دارد، که دیواره و سقف آن از نوع پلی استایرن است که دارای 4 سانتیمتر ضخامت  است.

پنجره های آلومینیومی دارد که شیشه ای که در آن استفاده شده است رفلکس می‌باشد.

برای وصل کردن اسکلت ها به یکدیگر از جوش مخصوص استفاده می‌کنند که به آن جوش ممتد می‌گویند.

 

زمان مورد نیاز برای ساخت کمپ مدیریتی

عموما زمان مورد نیاز از شروع طراحی تا ساخت یک دستگاه کانکس مدیریتی بین 20 الی 30 روز می‌باشد که بهتر است در این نوع سازه زمان بیشتری جهت ساخت جزئیات آن صرف شود تا دقت و ظرافت فدای سرعت نگردد، زیرا انتظار ما از این کانکس ظرافت و زیبایی می‌باشد.

مهم ترین نکات قبل از خرید کانکس اداری

قبل از ساخت کانکس، لازم است تا فاکتور های متعددی مورد توجه قرار گیرد تا یک کانکس مطابق با نیاز یک سازمان و اداره ساخته شود. این فاکتور ها عبارتند از:

 

تعداد پرسنلی که قرار است در کانکس مستقر شوند، چه نفر می باشد؟

آیا کانکس در فضای باز قرار خواهد گرفت؟

موقعیت مکانی کانکس کجاست؟ (در حیاط یک مجموعه، در پشت بام یا یک فضای مستقل)

ابعاد در نظر گرفته شده برای اجرای کانکس اداری چقدر است؟

چه امکانات و خدماتی از کانکس مورد انتظار است ؟ ( نوع کانکس انتخابی )

شرایط آب و هوایی محل استقرار کانکس چگونه است؟

شرکت زوبینکو (زوبین نصب سپاهان ) آماده ارائه خدمات نصب عایقهای سرد و گرم و سازه های فلزی سبک و سنگین برای شرکتها و پروژه های نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی می باشد.

 

کمپ اداری، ساخت کمپ اداری، ساخت انواع کمپ اداری، کانکس های اداری ، ساخت کانکس، قیمت کانکس، ساخت کمپ اداری پیش ساخته، سفارش ساخت کانکس اداری دو طبقه شیراز، فروش کمپ اداری پیش ساخته، استعلام قیمت کمپ اداری پیش ساخته و کانکس اداری چند طبقه، کانکس اداری، کمپ اداری پیش ساخته، ساخت کمپ اداری سفارش کانکس اداری دوطبقه، سفارش کانکس اداری چندطبقه، کمپ اداری دوطبقه کمپ اداری چندطبقه، سفارش ساخت کمپ ساخته ساندویچ پانل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *