لمینت فویل آلومینیوم

لمینت فویل آلومینیوم

لمینت فویل آلومینیوم

ویژگی های عملکرد فویل آلومینیوم چند لایه چیست؟
رول فویل چند لایه محصولی همه کاره است که در بسیاری از کاربردهای مصرفی و صنعتی استفاده می شود.
رول های فویل آلومینیومی قابلیت آب بندی قوی دارند.
این فیلم ها مقاومت شیمیایی و آب خوبی دارند.
بسته به کاربرد خاص، مانند محلول در آب یا غیر محلول در آب، از انواع چسب برای تکمیل لمینیت فویل استفاده می شود.

فویل های چند لایه خاصیت مانع اکسیژن خوبی دارند.
فویل آلومینیومی لمینت شده به خوبی شکل می گیرد و طراوت غذا را برای مدت طولانی حفظ می کند.
به دلیل ماهیت مات، رول های عایق فویل آلومینیومی جامبو برای بسته بندی محصولات برای محافظت در برابر نور استفاده می شود.

کاربرد فویل آلومینیوم چند لایه

کویل های آلومینیومی چند لایه ما را می توان در بسته بندی پیتزا، بسته بندی تبلت، بسته بندی نوشیدنی، کیسه های قهوه و بسته بندی مواد غذایی میان وعده استفاده کرد.

همچنین می‌توانید از فویل‌های جین‌چوان برای لوازم آرایشی، ماسک‌های صورت، بسته‌بندی‌های زیست‌پزشکی، بسته‌بندی‌های مختلف تخته آی‌سی، بسته‌بندی نیمه هادی ضد الکتریسیته ساکن و غیره استفاده کنید.

چرا فویل آلومینیومی لمینت شده در صنایع غذایی رایج است؟

مقاومت عالی در برابر حرارت، حفظ طعم بهتر و ماندگاری طولانی تر، بسته بندی انعطاف پذیر فویل چند لایه را برای صنعت تولید مواد غذایی مناسب می کند.

فویل آلومینیوم پلی اتیلن

فویل آلومینیوم پلی اتیلن ۳۰ الی ۵۰ میکرون پوشش داده شده با پلی اتیلن بین ۳۰ الی ۳۵ میکرون به صورت ساده و بر اساس تقاضا میتواند اعمال گردد و کاربرد آن در موارد بهداشتی، شیمیایی (پوشش دربهای کرم و خمیردندان و درپوش انواع مواد شیمیایی) و حتی درپوش مواد غذایی و لبنیاتی بکار میرود

ورق پلی کرافت آلومینیومی از یک لایه ورق آلومینیومی و یک لایه کاغذ که به وسیله پلی اتیلن به هم متصل شده‌اند. ورق پلی کرافت جهت عایق کاری در موتورخانه‌ها، پتروشیمی‌ها، تاسیسات نیروگاه و کارخانه‌هایی که در دمای ویژه هستند استفاده می‌شود.
انواع ورق های آلومینیوم با پوشش کرافت
به طور کلی این مدل از ورق های آلومینیوم به سه صورت صاف، کرکره ۳۲ میلی متری و کرکره ۵ میلی متری موجود می باشند.

ورق پلی کرافت صاف:
ورق های پلی کرافت صاف را شما می توانید با عرض یک متر و با هر مقدار طول که برای شما مناسب است، تهیه کنید. البته لازم به ذکر است که ضخامت های قابل ارائه این دسته از ورق ها بین ۰.۲۵ میلی متر تا ۱ میلی متر می باشد.

ورق پلی کرافت آلومینیوم با کرکره ۵ میلی متر:
ورق های آلومینیوم با پوشش پلی کرفت با کرکره ۵ میلی متری، معمولا با عرض یک متر و با طول دلخواه شما، موجود است. البته شما می توانید این ورق ها را به صورت رول های ۳۰ متری نیز قابل ارائه می باشند.
توجه کنید که ضخامت مناسب برای این دسته از ورق های آلومینیوم ۰.۲۵ میلی متر تا ۰.۵ میلی متر می باشد.

ورق پلی کرافت آلومینیوم با کرکره ۳۲ میلی متر:

ورق پلی کرافت آلومینیوم با کرکره ۳۲ میلی متر، ضخامت های قابل ارائه بین ۰.۵ میلی متر تا ۱ میلی متر دارد. همین طور شما می توانید این ورق ها را با عرض یک متر و طول دلخواه تهیه کنید. توجه کنید که عرض این ورق ها پس از تولید ۹۲ سانتی متر می باشد. همین طور ارتفاع گام ۸ میلی متر خواهد بود.

ویژگی رطوبت گیر ورق پلی کرافت
لايـه رطوبت گير پلي كرافت: اين لايه پلي كرافتي شامل يك لايه از فيلم پلي اتيلن با يك لايه محافظ ازكاغذكـرافت ميباشـد ايـن لايـه محـافظ طي فرآيند لامينيت بطور پيوسته در سر تا سر پشت ورقه هاي آلومينيومي چسـبيده و كـل عرض آنرا مي پوشاند لايه رطوبت گير به منظور محافظت ازخوردگي ناشي ازميعان بخارات بـين پوشـش آلومينيومي و عايق و نيزبه منظور جلوگيري از ايجاد خوردگي شيميايي و تشكيل پيل گالوانيكي استفاده ميشود.

قیمت انواع ورق آلومینیوم پلی کرافت
لازم است بدانید که قیمت انواع ورق آلومینیوم با توجه به چند عامل مهم سنجیده می‌شود. همان‌طور که گفته شد در حال‌ حاضر ورق‌های آلومینیومی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین از جمله عوامل مؤثر بر تعیین قیمت این نوع از محصولات فلزی، می‌توان به نوع ورق مورد نظر اشاره‌ کرد. حالت ورق آلومینیومی و شیت و یا رول بودن آن نیز در تعیین قیمت آن اثر گذار است. در شرایط فعلی، انواع ورق آلومینیوم در ابعاد و سایزهای مختلفی نیز طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین ابعاد این محصولات فلزی از دیگر موارد اثرگذار بر تعیین قیمت نهایی ورق‌های آلومینیومی هستند. ضخامت ورق‌های آلومینیوم نیز از دیگر عوامل مؤثر بر تعیین قیمت آن‌ها است

3 دیدگاه در “لمینت فویل آلومینیوم

  1. adminzubin میگوید:

    سلام فویل آلومینیوم رو تا چه عرض و چه میکرونی میتونید لمینت کنید ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *